ROLUL BĂRBATULUI ÎN EJACULAREA FEMININĂ – Partea I

rolul barbatului

Iulian ştia că partenera lui va ejacula. Cât despre el, era mai mult decât pregătit. Cu ani în urmă, avusese o experienţă cu o parteneră care ejaculase, iar de atunci, îşi dorise să găsească una care să facă acelaşi lucru pentru el. Iar acum, iată că iubita lui era pe punctul de a-i satisface această dorinţă reprimată atâta timp. Când partenera lui, Tatiana, i-a spus (brusc şi fără nici un preambul, sau cel puţin aşa i s-a părut lui) că vrea să înveţe cum să ejaculeze, simţise cum inima îi bate să îi spargă pieptul. A vrut să îi scoată chiloţii şi să îi arate pe loc, acolo şi atunci, însă s-a oprit, nefiind foarte sigur cum trebuia să procedeze pentru a o stimula. La scurtă vreme de la remarca ei excitantă, în timp ce făceau dragoste, ea i-a spus cât de delicios de umedă se simţise în ultima vreme, atunci când o mângâia. I-a spus că trebuia să păstreze un ritm mai lent, să îşi introducă degetul în vagin în timpul sexului oral şi să îl maseze încet. Aşa a făcut, ascultând surescitat sunetele pe care le scotea iubita, atent la fiecare reacţie pe care i-o provocau mişcările lui de stimulare a punctului G. Era atât de excitat de excitarea ei, mai ales simţind cum se dilată punctul G sub acţiunea degetului lui, încât abia reuşea să se abţină să nu termine, când deodată, ea I-a rugat să o penetreze cu penisul. În timp ce se străduia să îşi reţină propriul orgasm, a simţit-o cum îşi contracta puternic muşchii în timpul orgasmului. Iar când I-a împins afară, ejaculându-i pe braţe şi pe piept, el a ameţit de excitare! Iulian s-a simţit invadat de un nou val de dorinţă şi o penetra pasional. Termină rapid, cu intensitate, într-o baie de plăcere, în timp ce ea aştepta şi primea cu înfrigurare fiecare lovitură de penis. Visul lui de a întâlni o femeie care să ejaculeze pentru el se împlinise, aşa că nu se putu abţine să nu zâmbească fericit.

Majorităţii bărbaţilor îi place femeile care ejaculează. Mulţi dintre bărbaţii care nu au trăit această experienţă alături de o femeie se pot eschiva nedumeriţi sau se pot speria la început, dacă o femeie care poate ejacula începe să vorbească pe această temă. Însă, după ce trec prin prima experienţă de acest gen şi cunosc surpriza duşului, dau îndatoritori o mână de ajutor pentru a repeta experienţa. Acest articol îşi propune să prezinte ejacularea feminină acelor bărbaţi care nu au avut şansa să descopere despre ce este vorba, şi oferă informaţii utile tuturor acelor bărbaţi care doresc să îşi susţină partenerele în strădania lor de a ejacula. Lesbienele ale căror partenere au ejaculație pot, de asemenea, învăţa din acest articol.

În acest articol, femeile vor afla din experienţa bărbaţilor şi femeilor referitoare la ejacularea feminină, dar şi despre atitudinea pe care o adoptă faţă de acelaşi subiect, iar bărbaţii vor afla de la femei ce le place cel mai mult şi ce declanşează ejacularea acompaniată de satisfacţii şi uitare de sine.

Recomandare pentru femei: arată-i acest articol prietenului dacă îl interesează să te ajute să ejaculezi. Dacă dă semne că ar dori să afle mai multe pe această temă, urmărește articolele acestui blog.

Recomandare pentru bărbaţi: recomandă partenerei acest articol si altele ale acestui blog dacă te excită ejacularea feminină şi dacă vrei să verifici în ce măsură o interesează subiectul.

Bărbaţi cărora le place ejacularea feminină şi de ce

Paul, student la biologie: „Am cunoscut o femeie care ejaculează pe mine. Uneori, are un gust aproape plăcut”.

Miruna, scriitoare şi lesbiană: „Prima oară când am trecut printr-o experienţă de ejaculare feminină, m-a lovit în piept un jet de lichid pe când stăteam între picioarele iubitei mele cu degetele în vaginul ei. Nu auzisem în viaţa mea ce este ejacularea, însă mi-am spus imediat că este cel mai pasionant lucru care mi s-a întâmplat de multă vreme, şi chiar nu mi-a păsat dacă era sau nu urină. Destul de curând mi-am dat seama că-i vorba de altceva, fiindcă nu avea nici aspect şi nici miros de urină. Am vrut să repetăm faza imediat, şi sunt fericită să spun că am reuşit să repet episodul de câteva ori”.

John Setchell, realizatorul unui documentar premiat în Anglia despre ejacularea feminină: „Într-o după-amiază, partenera mea şi cu mine „eram puşi pe treabă” într-o cameră de hotel – toată ziua aşteptasem cu nerăbdare acel moment, încât n-am avut răbdare nici să scoatem cuvertura de pe pat! A avut câteva orgasme intense, însă „uscate”, fiind aşezată deasupra mea, iar apoi a terminat şi a ejaculat o cantitate enormă, care a curs câteva secunde, udându-mă pe mine, cuvertura, cearşaful de deasupra şi pledul pus direct pe pat, impregnându-se şi în saltea. Dacă am fi turnat pe pat un pahar plin cu apă, probabil că nu ar fi produs aşa un dezastru!”

Anonim de pe site: „Îmi place la nebunie torentul ejaculat!”

Raul, informatician: „Ce îmi place cel mai mult la experienţa asta e că partenera mea se abandonează complet, că între noi există un asemenea grad de intimitate şi de încredere, încât nimic nu ne reţine; iar faptul că te poţi abandona total plăcerii, fără nici un fel de reţineri, îţi dă un sentiment grozav de siguranţă.”

Un tânăr din Franţa mărturiseşte că consideră propria lui ejaculare drept un semn de iubire faţă de parteneră, ceea ce probabil este valabil şi în cazul femeilor. „Este semn că te iubeşte fără să o mărturisească prin cuvinte. Din proprie experienţă pot spune că ador să îi fac plăcere partenerei mele, mângâind-o şi lingând-o. Dacă reuşesc să o fac să ejaculeze, simt o enormă plăcere.”

Robert, un prieten, împărtăşeşte aceeaşi opinie referitoare la ejacularea feminină, pe care o percepe ca act de comunicare a iubirii: „Deşi ejacularea feminină nu este la îndemâna oricui, atunci când se petrece, am întotdeauna sentimentul că primesc un minunat dar senzual, iar asta, pur şi simplu, mă bulversează şi mă excită şi mai mult! Din punctul meu de vedere, este ca şi când cea mai profundă fibră a sufletului ei îmi spune „Da!!”, exprimând dincolo de cuvinte ce comuniune extraordinară se stabileşte între noi în acel moment, şi propulsează actul nostru sexual într-o stare de fericire şi de intimitate mult mai profundă”.

Anonim de pe site: „Cred că, pentru majoritatea bărbaţilor, ejacularea feminină este o ciudăţenie. Prima oară când am trecut prin această experienţă, am rămas uimit şi m-am excitat incredibil văzând reacţia pe care a avut-o femeia cu care eram. Ideea că ceva „ar putea țâşni ca un jet” din uretra unei femei altceva decât urină sau de scurgerea tipică care apare la penetrare, mi s-a părut încântătoare. Dar ce este cu adevărat grozav e distanţa la care poate arunca o femeie acest lichid şi intensitatea cu care o face. Este evident că, la femei, ejacularea este mult mai intensă decât „banalul”  orgasm.”

Florin, realizator de film: „Am auzit o istorioară, în care o femeie a ejaculat în torent pe bărbatul cu care se culca prima oară, iar acesta a fost atât de şocat încât şi-a pierdut erecţia. Fiecare a plecat pe drumul lui, iar ea s-a gândit că n-o să-l mai vadă niciodată. Numai că el a sunat-o peste câteva zile, spunându-i că a căutat pe Internet, încercând să-şi explice ce se întâmplase, şi că acum înţelege ce-i ejacularea feminină. Considera că este extrem de excitant, doar că vrea să „înţeleagă despre ce e vorba” şi a rugat-o frumos să se întâlnească din nou”.

Dan, ghid în aventuri extreme: „Singurul moment în care am trecut prin aşa ceva a fost când eram încă necopt – abia împlinisem douăzeci ani – şi nu prea am înţeles ce s-a întâmplat. Eram cu o ţipă care, la a doua sau a treia noastră întâlnire, s-a dezbrăcat şi a început să se masturbeze – zicea că o face de dragul meu, când, în realitate, o făcea pentru propria-i plăcere. Când a ejaculat, nu numai că m-a surprins, dar m-a şi udat din cap până-n picioare. Deşi pentru ea părea să fie ceva obişnuit, nu-mi spusese la ce trebuia să mă aştept şi n-am priceput prea bine dacă făcuse pipi, sau ce făcea acolo. Mi-am pierdut brusc erecţia, simţindu-mă complet debusolat, cu un sentiment pregnant de nesiguranţă. Fiindcă, de atunci, nu „m-am mai ridicat niciodată la înălţimea momentului” (ca să zic aşa, din toate punctele de vedere), atunci a fost pentru ultima oară când am văzut-o. Ehh, păcatele tinereţii!”

Dorian, inginer: „Prima mea experienţă în acest sens s-a petrecut relativ recent. O ajutam pe iubita mea să aibă un nou orgasm fără să o fi penetrată. Am remarcat că, imediat după ce orgasmul a atins apogeul, un val de lichid fierbinte mi s-a prelins pe degete. M-a invadat, instantaneu, un sentiment cald de senzualitate nestăvilită. Era – într-o manieră pe care mi-e greu să o exprim în cuvinte – un val „încărcat” de energie feminină, senzuală, caldă. Nici o clipă nu m-am gândit că ar fi fost urină, datorită energiei pe care o emana şi consistenţei sale. Era limpede că nu este urină. Am primit-o cu bucurie şi cu un sentiment de împlinire la un nivel foarte profund, instinctiv.

Mihai, producător în industria metalurgică: „Ce-mi place mie este ceea ce simt când partenera mea atinge un anume nivel al plăcerii, de fapt, apogeul plăcerii, şi care se manifestă prin declanşarea şi eliberarea explozivă a fluidelor din corpul ei. Sentimentul pe care mi-l transmite explozia ei, lichidul fierbinte pe care mi-l oferă, mă excită atât de mult, încât explodăm în acelaşi timp, eliberându-ne şi oferindu-ne unul altuia cu asemenea dăruire, încât percep totul ca şi când am fi atins pragul sublim al iubirii perfecte.”

David, scriitor: „Eram cu o ţipă care şi-a umplut unul dintre pantofii cu toc înalt cu ejaculaţie. Ne-am tăvălit de râs. Pantoful era plin până sus, nemaiţinând cont de ce se împrăştiase pe covor!

Sofia, asistentă medicală şi bisexuală: „Ce senzaţie tulburătoare! Îmi place enorm când sunt udă peste tot! Îmi demonstrează cât de mult îi place iubitei mele când facem dragoste. Consider că ejaculaţia se produce mai frecvent când două femei fac dragoste, fiindcă nu sunt presate de scopul final care este penetrarea. Cred că noi, femeile, avem mai multă imaginaţie când e vorba să ne folosim degetele şi limba. Când ajungi la punctul acela, iar ea dă drumul lichidului suculent, împrăştiindu-l peste tot pe tine – ce senzaţie inegalabilă! Cât mi-ar plăcea să pot ejacula şi eu. Sunt sigură că am să reuşesc, într-o bună zi.”

Lasă un comentariu