ROLUL BĂRBATULUI ÎN EJACULAREA FEMININĂ – Partea VII

templul

Intrând în templul iubirii

Stimularea şi orgasmul la nivelul punctului G au o profundă încărcătură emoţională, prin însăşi natura lor. În mod tradiţional, emoţiile nu sunt apanajul masculinităţii, însă, dacă bărbatul îşi doreşte să îşi ajute partenera să ejaculeze, este preferabil să înţeleagă legătura dintre emoţiile şi orgasmul produse la nivelul punctului G. lată ce mi-a scris o femeie, după ce a a citit un articol de prezentare, despre emoţii şi experienţa orgasmului la nivelul punctului G, care îi oferă un sentiment de împlinire: „Încerc să protejez vanitatea şi erecţia bărbatului, aşa cum am fost noi, femeile, învăţate s-o facem, fiind drăguţă şi atentă la ce vrea el. Dacă nu-mi lasă timp suficient să mă excit, să am orgasm profund şi să ejaculez, atunci mă închid. Adevărul este că sunt mult mai fericită când am orgasm. Am sentimentul că pot merge mai departe. Altfel, mă împotmolesc, lucrurile se blochează, nu numai referindu-mă la orgasm, ci şi din punct de vedere emoţional şi psihic. Am resentimente pe care mi-e greu să le înăbuş. Am o senzaţie de eliberare când am orgasm la punctul G, îmi exprim fără oprelişti emoţiile şi ejaculez, şi remarc că sunt mai fericită în aceste momente.”

Bărbaţii şi femeile se excită la lucruri diferite. Diferenţa esenţială dintre bărbaţi şi femei este explicată de Charles şi Caroline MUIR în cartea lor intitulată „Tantra: The Art of Conscious Loving”. Autorii explică faptul că femeile, în general, interpretează „intimitatea sexuală” prin prisma relaţiei cu inima sau sufletul, mai degrabă decât cu actul sexual fizic, dar că „atunci când apare, pentru o femeie, adevărata intimitate sexuală, pasiunea sexuală va deveni produsul său secundar”. Pe de altă parte, ceea ce îi excită în general pe bărbaţi este gândul la actul sexual fizic. Dacă lipseşte stimulentul care o excită cel mai mult pe femeie, ea poate rămâne nesatisfăcută la nivel primar, ceea ce poate conduce, în timp, la pierderea interesului faţă de sex.

Cătălina este o prietenă de-a mea care mi-a scris explicându-mi de ce nu mai este interesată de sex sau de bărbaţi în ultima vreme. Spusele ei ilustrează în mod sugestiv explicaţia furnizată de soţii MUIR despre faptul că femeile ating excitarea sexuală prin conexiune sufletească, şi că tânjesc după relaţionare afectivă şi energetică: Excitare. „Să te dezbraci… asta-i tot ce înseamnă pentru mine acum. Ce-mi doresc eu este comuniune, interacţiune la nivel intelectual. Adică excitare la nivel spiritual. Un bărbat care reuşeşte să aprindă în mine scânteia pasiunii, mă cutremură din temelii, face să mi se cutremure sistemul nervos.”

Pentru femei, sentimentul de siguranţă afectivă este un factor important care contribuie semnificativ la crearea stării de relaxare propice ejaculării. Siguranţă înseamnă a te simţi liberă şi neîngrădită, atât de liberă încât să îţi exprimi sentimentele, să fii tu însăţi fără reţineri şi să fii sigură că vei primi acelaşi răspuns din partea partenerului, nu că vei fi întreruptă de ejacularea bărbatului cu mult timp înainte de a te simţi pregătită.

Scrisoarea primită de la Ana, destinată iubitului ei, relevă câteva aspecte referitoare la legătura dintre a te simţi în siguranţă din punct de vedere afectiv, suficient de mult încât să îţi dezvălui adevăratul eu, şi a atinge orgasmul la nivelul punctului G: „Punctul meu G este chiar la intrare, încărcat de senzaţii. Este intens, nebunatic şi iubitor. Tânjeşte să fie mângâiat şi să se deschidă, să ştie că sunt în siguranţă alături de tine, fiindcă tu înţelegi cât de important este pentru mine să permiţi sentimentelor mele să se manifeste. Cum ştii tu să mă înnebuneşti şi să mă aduci în pragul extazului cu tăria ta, felul în care mi-ai găsit punctul G şi l-ai frecat intenţionat cu penisul – încât mă abandonez senzaţiilor pe care mi le oferă mângâierile tale încărcate de iubire; pentru mine, este perfect. Am mai avut şi înainte această „senzaţie la punctul G”, pasageră, însă, şi n-am făcut niciodată legătura cu punctul G sau cu dragostea; de aceea, sentimentele mele nu au evoluat. Acum, ştiu însă că iubirea mea creşte pe măsură ce devin tot mai conştientă de ceea ce mi se întâmplă, şi o dată ce am ajuns la acest nivel de conştientizare, am nevoie tot mai mult de relaţia sexuală cu tine.”

Un mic avertisment privind descătuşarea dorinţei feminine prin stimulare şi orgasm la nivelul punctului G: este de ordin afectiv şi pofticios. Am vorbit cu nenumărate femei care îşi doresc cu ardoare să stabilească o legătură afectivă cu partenerul respectiv în timp ce fac sex. Arta erotică cu care bărbatul tratează punctul G al partenerei îi va permite acesteia să îşi exprime o nevoie profundă care nu a fost satisfăcută până atunci, sau care a condus numeroase femei, prin abordare greşită, la frustrare sau iritare, datorită, în special, sentimentelor diferite pe care le au bărbaţii şi femeile referitoare la semnificaţia intimităţii, dar şi datorită faptului că s-a crezut, până nu demult, că elemental anatomic care declanşează erotismul feminin întemeiat pe trăire sufletească este „un OZN”. Fii, aşadar, pregătit pentru aceste efuziuni sentimentale. Ele constituie semnalul că trebuie să îţi exprimi sentimentele şi să le împărtăşeşti partenerei, că trebuie să îţi deschizi urechile şi inima la ce are să îţi spună. Ceea ce vă spun poate părea încâlcit, însă ar fi bine să înţelegi cum trebuie abordat subiectul, dar, mai ales, că trebuie să îi acorzi partenerei timp.

Raul ne spune: „Îndată ce s-a creat intimitatea între noi şi ne simţim bine, iar ea este fericită şi plină de plăcere (după ce am sărutat-o şi am mângâiat-o cu tandreţe), aştept până când simt punctul G pregătit, plin şi mustind. Abia atunci îl ating, cu delicateţe, şi simt cum trupul ei este cutremurat de valuri de plăcere. În acel moment, totul se petrece la nivel intuitiv, încât nu mai este nevoie să gândesc sau să conştientizez. Pur şi simplu ştiu ce trebuie să fac. Şi urmează focurile de artificii. Punctul G reprezintă practic inima dorinţei erotice a femeii.”

Aşadar, ce trebuie făcut? Respectă următoarele reguli de trafic:

ATENŢIE!       ZONĂ SENSIBILĂ!         REDUCEŢI VITEZA!

Acest templu al iubirii este plin de mister şi încărcat de nestemate. Arată-ţi adoraţia, fii ludic, vorbeşte-i, ascult-o şi redu viteza. Pentru a pătrunde în templul iubirii – adică actul de iubire puternic afectiv, care stabileşte legătura sentimentală între parteneri, prin stimularea punctului G – trebuie să te concentrezi asupra realizării şi experimentării legăturii afective. Apoi, ca prin minune, instrumentul iubirii în erecţie va şti singur ce are de făcut şi va primi, în cele din urmă, toată atenţia pe care o merită. Cu alte cuvinte, cu cât reduci mai mult ritmul, cu atât mai intense vor fi sentimentele pe care le resimţi. După ce îşi va fi însuşit arta orgasmului multiplu fără ejaculare, bărbatul va fi recompensat de o ploaie de atenţii fericite şi radioase din partea partenerei, ca şi de excitanta experienţă a ejaculaţiei primite în plin pe pântecele său. Concentrându-te asupra stabilirii legăturii afective cu partenera şi atingând plăcerea erotică prin reducerea ritmului, vei deschide calea de acces către orgasmul multiplu.

După accidentul la coloana vertebrală, suferit în urma unei coliziuni auto, Robert a descoperit că are dureri în cursul ejaculării. A învăţat cum să îşi controleze ejacularea studiind fenomenul citind scrierile lui de Jack JOHNSON. lată ce ne spune despre CD-ul audio realizat de JOHNSON, intitulat „Male Multiple Orgasm: „Am impresia că am fost predestinat să fac asta toată viaţa. Este perfect natural. În special din cauza accidentului, când am orgasm şi ejaculez, simt că mi se scurge toată vlaga, însă, cu fiecare orgasm multiplu, simt cum mă încarc, iar după aceea mă simt prezent şi perfect conştient, încărcat din punct de vedere erotic şi fericit întreaga zi. În general, sunt mai mulţumit, mai ales pentru că am scăpat de tensiunea relaţiei noastre care nu era de suprafaţă, dar care exista, fiindcă presupun că am trăit tot timpul cu senzaţia că trebuie să fiu la înălţimea nevoilor sexuale ale femeii. Am învăţat să prelungesc actul sexual cât mai mult posibil, reţinându-mi ejaculaţia – în timp ce ea are mai multe orgasme – până într-acolo, încât uneori nici nu reuşesc să termin. Înainte credeam că ce fac este cel mai grozav lucru din lume, acum am depăşit la mare distanţă chestia asta. Aceste orgasme multiple, care îmi oferă o plăcere mai mare, mă ajută să îmi controlez durerea; şi chiar am început să mă vindec de pe urma accidentului.”

Ştiu că şi bărbaţii, nu numai femeile, îşi doresc să stabilească o legătură afectivă şi iubesc la nebunie îmbrăţările pasionale, care conduc la starea de beatitudine erotică. Casele şi paginile web cu specific sexual sunt pline până la refuz de bărbaţi care caută acea imagine sau relaţie lipsită de inhibiţii, capabilă să le potolească setea de excitare sexuală reciprocă şi de abandon total. Am discutat cu bărbaţi care suferă şi ei, în căutarea unei experienţe care să le ofere mai mult.

Fiecare mângâiere a punctului G reprezintă o ocazie minunată de a stabili o relaţie umană autentică. Dacă abordaţi tematica punctului G şi a ejaculării feminine ca pe o nouă tehnică manuală de folosit în relaţiile sexuale, iar actul sexual în sine ca pe un act sportiv, rataţi însăşi ocazia de a stabili o relaţie. Oricât de profund v-ați dori să atingeți intimitatea sexuală, trebuie să ştiţi că, numai înţelegând pe deplin erotismul sufletului feminin, ca şi modalităţile sale de expresie prin intermediul punctului G, aţi găsit soluţia la una dintre problemele cele mai vechi care dăinuie între bărbaţi şi femei – incapacitatea de a atinge satisfacţia reciprocă din punct de vedere emoţional şi sexual. Dacă partenera doreşte să pătrundă pe acest tărâm împreună cu tine, însă descoperă că întâmpină numai obstacole, articolele următoare îţi vor explica cum o poţi ajuta să depăşească obstacolele care o împiedică să îţi devină partener cu drepturi egale, fără inhibiţii, atât în sex, cât şi în viaţă. Acest procedeu te va ajuta să stabileşti legătura pe care şi-o doreşte şi ea.

Lasă un comentariu